NEDERLANDERS.FR

Hét netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk

Wil je echt leren fotograferen en je camera optimaal leren kennen en gebruiken?

Na 9 cursusjaren kijken we met veel plezier terug en blikken we ook weer vooruit naar het nieuwe seizoen. De data zijn alweer bekend voor komend jaar en voor de urgente leergierigen is er ook dit jaar nog een plaatsje vrij........

In week 42, van ma 13 t/m vr 17 Okt 2014

En de data van de basiscursus voor komend jaar zijn bekend:

week 14 van ma 30 Mrt t/m vr 3 Apr 2015
week 16 van ma 13 t/m vr 17 Apr 2015
week 18 van ma 27 Apr t/m vr 1 Mei 2015
week 25 van ma 15 t/m vr 19 Juni 2015
week 26 van ma 22 t/m vr 26 Juni 2015
week 29 van ma 13 t/m vr 17 Juli 2015
week 30 van ma 20 t/m vr 24 Juli 2015
week 33 van ma 10 t/m vr 14 Aug 2015
week 38 van ma 14 t/m vr 18 Sept
en week 42 van ma 12 t/m vr 16 Okt 2015
Om je plek te reserveren, verneem ik graag je persoons- en adresgegevens en het mobiele telefoonnummer als ook waar je wilt verblijven. Nu kan ik nog wat schuiven in het schema, maar er staan al diverse boekingen, dus ook niet alle accomodaties zijn meer vrij, dus mocht je willen komen, geef me dan een eerste en tweede keus door. Voor de mogelijkheden kan je een kijkje nemen op www.pebru.nl

Ik hoop tot ziens in Pébru, een hartelijke franse groet,
Babs Mollema info@pebru.nl

Weergaven: 318

Berichten in deze discussie

Rare plaats om een commerciële advertentie te plaatsen. Dit zijn toch discussiegroepen en horen dergelijke advertenties toch op een andere plaats te staan? Hoe sympathiek ik toch het streven van jullie vind om cursussen aan te bieden.

Hallo Jaap & Hannie, het was niet bedoeld als advertentie maar ter informatie, we hebben in het verleden al meer aspirant fotografen op deze manier aan onderricht geholpen......

Leuk geprobeerd deze "informatie". Andere informanten plaatsen dergelijke informatie netjes onder de rubriek "SONSORS" en daar hoort het ook. Ook de daar vermelde sponsoren geven alleen maar informatie en hebben in het verleden ook bijv. huizenzoekers aan een huis geholpen.

Beste Jaap & Hannie, Ik begrijp niet waar je je zo over opwind. Twee jaar geleden heb ik een zelfde soort berichtje geplaatst en daar veel positieve reacties op ontvangen...........

Beste Babs Mollema. Dat je niet begrijp waar ik me over opwind, begrijp ik wel. Ik heb ook absoluut niets tegen jullie activiteiten; integendeel!

Waar ik tegen ageer is de plaats waar je voor je COMMERCIËLE activiteiten werft. Nota bene opent je een nieuwe DISCUSSIE, terwijl het een MEDEDELING is (een gewone advertentie !)

Twee jaar geleden was de toestand op Nederlanders.fr een geheel andere. Toen was het nog "vrijheid, blijheid", en vroegen de beheerders van deze site alleen vrijwillige bijdragen. Nu is er veel geld aan het bijhouden van de site verbonden. Vandaar ook dat de rubriek 'sponsors' is geïntroduceerd en daar horen jullie met jullie omvangrijke, commerciële activiteiten in thuis.

Ik zou bijv. niet reageren, zoals ik nu doe, als jullie bijv. in de laatste week voor een cursus melden dat er nog 1 plaats vrij is. Dat zou van een geheel andere orde zijn dan reclame maken voor het jaarprogramma 2015.

Begrijp je me nu?

Absoluut Jaap, heb de reactie alleen maar hier geplaatst omdat dat voorheen ook de plek was...........

(en waren we maar omvangrijk commercieel...)

RSS

Uw bijdrage aan de instand- houding van het forum

Google

© 2019   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden

Anton Noë ... google.com, pub-1033432903517354, DIRECT, f08c47fec0942fa0