Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Internet, Computers & Telefoon forum (69)

← Terug naar Internet, Computers & Telefoon
Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Nieuw "Ransome"-virus

Hallo allemaal, Het is weer zover. Er waart een ransomevirus rond. Dat is een virus dat je computer blokkeert. Tegen betaling kun je dan w…

Begonnen door Philip van Tienhoven

1 2 Mei 2015
Antwoord van Victor

Nederlanders.Fr met Stylish voor Firefox / Chrome

Ik weet niet of er in deze groep gebruikers zijn van de Stylish plugin voor Firefox / Chrome? Met de Stylish plugin kun je de styling van…

Begonnen door Timo Breumelhof

4 1 Mei 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

Nederlandse tv kijken en netflix

Dag Allemaal, Ik ben een een week of zes geleden naar Frankrijk verhuisd en het meest frustrerende hier vond ik dat niet meer )op mijn ipad…

Begonnen door Geert jan

6 2 Feb 2015

Misschien hulp mogelijk?

Hallo allemaal, Ik zou heel graag af en toe eens iemand willen kunnen bellen als ik  een probleem met de computer heb en proberen het per t…

Begonnen door Marijke

4 29 Jan 2015
Antwoord van Marijke

Ozone, Wimax en een ip-webcam

Ik heb een abonnement bij Ozone en een wimaxverbinding. Dwz een draadloze verbinding met een zend- en ontvangstmast hier vlakbij (zone blan…

Begonnen door Gerard Romeijn

3 12 Jan 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

bijlages in orange

Ik werk met windows 8.1, en firefox. Waarmee ik dus geen bijlages meer mee kan sturen  met de mails via orange. Heeft iemand dit ook, en we…

Begonnen door edith janzen

5 19 Jul 2014

Videobeelden volgen via NOS.NL in FR

Hallo allemaal, Ik heb tijdens de OS in Sotchi, regelmatig kunnen kijken naar de verrichtingen van de Nederlandse schaatsters/schaatsers vi…

Begonnen door Philip van Tienhoven

0 24 Feb 2014

Voor de aardigheid en liefhebber

Ik vond dit op het net ivm het noemen van mijn naam op deze site. http://www.ada-europe2014.org/index.html Ada is een gestructureerde, geco…

Begonnen door Ada

0 9 Feb 2014

Orange wissel steeds van IP Adres

Ik heb gemerkt dat Orange steeds maar wisselt van IP adres. Ik heb een livebox.Is er iemand die weet hoe je dat kan voorkomen? Ik heb vanwe…

Begonnen door Hans van den Berge

4 8 Feb 2014
Antwoord van Hans van den Berge

Sites gemaakt in PM wiki

  Dag allemaal , ik ben een site aan het maken met PM wiki. Heeft iemand hier ervaring  of kennis van. Ik zoek nederlanderlanders om deze w…

Begonnen door Kristine

14 23 Jan 2014

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden