Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Internet, Computers & Telefoon forum (69)

← Terug naar Internet, Computers & Telefoon
Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Stabiliteit internet verbindingen

Jaarlijks houden wij een aantal markt onderzoeken op het gebied van IT. Recentelijk hebben wij bijvoorbeeld ons jaarlijkse anti virus onder…

Begonnen door Peter van de Put

15 30 Mrt 2011
Antwoord van Hans

Ha, ik ben nieuw op dit forum :)

Peter, woon in Normandië sinds 83 en werk hier als Responsable Informatique (een uitstervende job) in de industrie (een uitstervende activi…

Begonnen door Peter

0 22 Dec 2010

presentatie pagina

Ik constateer sinds n paar dagen iets vreemds. Wanneer ik in een website een andere open, is de 2e geopende pagina klein en ontbreekt het v…

Begonnen door Paula Verbiest

2 13 Aug 2010
Antwoord van Paula Verbiest

Nieuwe google group commercieel netwerk in de dordogne

wordt lid http://groups.google.com/group/partenaires-commerciaux-dans-le-departement-de-la-dordogne/members

Begonnen door Peter van de Put

3 13 Aug 2010
Antwoord van Robert Soen

Nieuwe computer nodig?

Speciale zomeraanbieding HP Compaq met Franse Windows XP, toetsenboard, muis, 21" Scherm, 160Gb harddisk, Intel processor. Perfect als PC v…

Begonnen door Peter van de Put

0 8 Aug 2010

Wie heeft ervaring met WIMAX

Wie heeft ervaring met WIMAX en http://www.viveole.fr/? Ik zou graag meer willen weten over de kwaliteit van de internetverbinding en de kw…

Begonnen door Paul Subelack

1 24 Mei 2010
Antwoord van Peter van de Put

Computers wereldwijd onbruikbaar door virusscanner McAfee

Computers wereldwijd onbruikbaar door virusscanner McAfee Uitgegeven: 21 april 2010 19:02 Laatst gewijzigd: 21 april 2010 22:41 AMSTERDAM…

Begonnen door Peter van de Put

0 22 Apr 2010

eCommerce

Vele Nederlanders in Frankrijk hebben hun eigen bedrijf(je) om in een inkomen te voorzien. We zijn al vele soorten en maten bedrijven tegen…

Begonnen door Peter van de Put

0 19 Apr 2010

Welke internet opties heb ik?

Vaak krijgen we de vraag welke internet opties zijn beschikbaar waar ik woon of waar ik wil gaan wonen. Met name bij de aanschaf van een hu…

Begonnen door Peter van de Put

0 8 Apr 2010

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden