Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van Rein (17)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Recente activiteiten

"Vermoedelijk staat je free mail account op je laptop ingesteld als een POP mail acco…"

Rein heeft 26 Mei 2015 gereageerd op Nu jullie er nog zijn!

5 26 Mei 2015
Antwoord van Rein

"Daan heeft gelijk: als je via een VPN een website bezoekt "ziet" de website een ande…"

Rein heeft 20 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

"Je buurman heeft inderdaad een ander ip-adres; loopt jouw verbinding via dat modem,…"

Rein heeft 13 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

"Beste Brittany,Het slechte nieuws is dat je niet kunt voorkomen dat bedrijven volgen…"

Rein heeft 13 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

"Beste Edith,als ik het goed begrijp is het probleem dat je niet kunt inloggen bij Sk…"

Rein heeft 6 Dec 2013 gereageerd op skype

3 5 Jan 2014
Antwoord van Geert jan

"Aha, ik snap het. AROB ken ik nog uit de tijd dat ze alleen gewone antennes bouwden.…"

Rein heeft 1 Mrt 2012 gereageerd op Nederlands satellietabonnement voor VoiP en internet in Frankrijk - heeft iemand hier ervaring mee?

7 2 Jun 2012
Antwoord van Kristine

"Goedemiddag,als het alleen gaat om internet en bellen, is die satellietverbinding da…"

Rein heeft 1 Mrt 2012 gereageerd op Nederlands satellietabonnement voor VoiP en internet in Frankrijk - heeft iemand hier ervaring mee?

7 2 Jun 2012
Antwoord van Kristine

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden