NEDERLANDERS.FR

Hét netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk

En daar is ze dan Estère 6 jaar uit de refuge , handelaars hadden de yorken gedumpt ,zij was er nog, nu van Bonnie en mij , weekend van 8 nov kan ik ophalen 
ze heeft nog nooit los gelopen en weet nog niet wat tuigje en riem is 
wij hopen haar nog een heel mooi leventje te geven 
ergo rottweiler 2
Bonnie vond haar tip top 

Weergaven: 303

Berichten in deze discussie

Ze heeft een schattig koppie, en de rest komt vanzelf...

zo weinig reacties had ik niet verwacht jammer.

Tja Susanne. Dit is eindelijk een leuk bericht. Misschien dat daarom niemand reageert??

:-) helemaal toppie die kleine Estère :-)  ze zal je zeker erkentelijk zijn dat je haar een veilig warm plekje en een leuk vriendinnetje bezorgd. 

voilà dat bedoel ik  weekend 6 nov ga ik haar halen als ik de weg nog weet.

Fijn Susan, een nieuw hondje erbij, ook voor Rottweiler1!

Wij gaan morgenmiddag onze oude kat ophalen. die is nog bij ons oude huis en nu komt hij thuis. Ik weet alleen niet hoe dat zal gaan. Misschien loopt hij wel weg gelijk. moeten we hem binnen houden? Daar ben ik niet zo van eigenlijk. Maar we zien wel, zoals met alles.

ja een weekje binnen wij hebben een yorkentuigje gebruikt en een lang touw en na die binnen week 

langzaam de omgeving verkennen weet die dat eenmaal dan los laten. weer t+shirt weer hier 

dus gauw weer buiten aan het werk.

Hé dat is een leuk koppie en de rottweiler 1 zal er een fijne vriendin aan hebben !

nog even geduld tot 8 nov we horen graag hoe het allemaal gaat daarna

Sorry wat late reactie Susan want ik was er even niet . . .

warme groet ineke

h

RSS

© 2020   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden

Anton Noë ... google.com, pub-1033432903517354, DIRECT, f08c47fec0942fa0