Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van Matty Willigenburg (32)

Discussies waarop is gereageerd (13) Antwoorden Recente activiteiten

"Prima Ineke! Mijn website is www.letuilier.com en op info@letuilier.com ben ik berei…"

Matty Willigenburg heeft 7 Mei 2015 gereageerd op Voorstellen Ine

12 7 Mei 2015
Antwoord van Matty Willigenburg

"He Ineke! Wat leuk jou hier tegen te komen....gaat het je goed?"

Matty Willigenburg heeft 28 Apr 2015 gereageerd op Voorstellen Ine

12 7 Mei 2015
Antwoord van Matty Willigenburg

"En hoe doe ik dat?"

Matty Willigenburg heeft 7 Mrt 2015 gereageerd op Leuke FB pagina voor vertrekkers en singles in France

18 1 Nov 2021
Antwoord van Beerbaum

"Voor mijzelf is dat OK, een broodbakmachine. Maar voor mijn gasten verzorg ik dageli…"

Matty Willigenburg heeft 5 Jan 2015 gereageerd op vrijgezellen pagina...trekken aan een dood paard of....

62 20 Sept 2015

"Ja, ik rijd dagelijks 18 km naar de bakker en 50 km voor supermarkten....dus inderda…"

Matty Willigenburg heeft 5 Jan 2015 gereageerd op vrijgezellen pagina...trekken aan een dood paard of....

62 20 Sept 2015

"Dat ben ik met je eens, Johanna. Wat is afstand in een land als Frankrijk? Ik bezoek…"

Matty Willigenburg heeft 5 Jan 2015 gereageerd op vrijgezellen pagina...trekken aan een dood paard of....

62 20 Sept 2015

"@johanna en anderen...ik heb slechts een paar reacties gekregen, twee mensen die wel…"

Matty Willigenburg heeft 30 Sept 2014 gereageerd op vrijgezellen pagina...trekken aan een dood paard of....

62 20 Sept 2015

"Leuk, Johanna... Ik heb ook twee camperplaatsen, ben niet lesbisch en inderdaad....e…"

Matty Willigenburg heeft 26 Sept 2014 gereageerd op vrijgezellen pagina...trekken aan een dood paard of....

62 20 Sept 2015

"Jammer...vorige keer had ik iets in Lyon geregeld, dat was voor alle deelnemers maxi…"

Matty Willigenburg heeft 26 Sept 2014 gereageerd op vrijgezellen pagina...trekken aan een dood paard of....

62 20 Sept 2015

"Hettie, en alle anderen....daar komt ie nog eens, want ik heb kennelijk op versturen…"

Matty Willigenburg heeft 26 Sept 2014 gereageerd op vrijgezellen pagina...trekken aan een dood paard of....

62 20 Sept 2015

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden