Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van bram (32)

Discussies waarop is gereageerd (21) Antwoorden Recente activiteiten

"Gelukt toch ?, ik snap het niet wat je bedoeld.. Facebook pagina is... Als single in…"

bram heeft 23 Sept 2015 gereageerd op Leuke FB pagina voor vertrekkers en singles in France

18 1 Nov 2021
Antwoord van Beerbaum

"Het lijkt me vrij duidelijk dat ik het over FB heb.. Startpagina, nieuwsoverzicht..l…"

bram heeft 29 Mrt 2015 gereageerd op Voorstellen Ine

12 7 Mei 2015
Antwoord van Matty Willigenburg

"naar de groep (linksboven "zoeken" ), dan aanmelden..klaar..krijg je van mij een bev…"

bram heeft 29 Mrt 2015 gereageerd op Voorstellen Ine

12 7 Mei 2015
Antwoord van Matty Willigenburg

"Dag, Ine, welkom in de groep ! leuk stukje, en hoop dat je hier wat leuke mensen ga…"

bram heeft 29 Mrt 2015 gereageerd op Voorstellen Ine

12 7 Mei 2015
Antwoord van Matty Willigenburg

"Hahahaha, ja heb er 3, 2 rijdende..52 en 55..erg leuk..en veel bekijks..frans erfgoe…"

bram heeft 9 Mrt 2015 gereageerd op vrijgezellen pagina...trekken aan een dood paard of....

62 20 Sept 2015

"NEE, dat is dus het verschil...het is een besloten groep..alles wat je plaatst etc.…"

bram heeft 7 Mrt 2015 gereageerd op Leuke FB pagina voor vertrekkers en singles in France

18 1 Nov 2021
Antwoord van Beerbaum

"Bedoelde het huidige aantal leden in de groep..dat loopt door de oproep hier nu flin…"

bram heeft 7 Mrt 2015 gereageerd op Leuke FB pagina voor vertrekkers en singles in France

18 1 Nov 2021
Antwoord van Beerbaum

"Dank voor je compliment èn uitnodiging..! Denk dat het je wel lukt...LOL..dat vinden…"

bram heeft 7 Mrt 2015 gereageerd op Leuke FB pagina voor vertrekkers en singles in France

18 1 Nov 2021
Antwoord van Beerbaum

"Hetti..voor de mooie puntjes op de I heb ik jou toch ??? LOL Maar het klopt...wat He…"

bram heeft 7 Mrt 2015 gereageerd op Leuke FB pagina voor vertrekkers en singles in France

18 1 Nov 2021
Antwoord van Beerbaum

"Voor beiden..gewoon aanmelden als lid van de pagina/groep.. Komt het vanzelf goed..p…"

bram heeft 7 Mrt 2015 gereageerd op Leuke FB pagina voor vertrekkers en singles in France

18 1 Nov 2021
Antwoord van Beerbaum

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden