Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van Patricia van den Boogaart (20)

Discussies waarop is gereageerd (14) Antwoorden Recente activiteiten

"Hoi Rob, Wat leuk! Ik woonde zelf zes jaar in Frankrijk en kan je daar best een hoo…"

Patricia van den Boogaart heeft 2 Sept 2013 gereageerd op Ik stel mij voor

13 3 Sept 2013
Antwoord van Rob

"Ja doen! Waren al twee dames voor je en die hebben nu allebei een leuk contact! Doe…"

Patricia van den Boogaart heeft 29 Aug 2013 gereageerd op Even voorstellen dus ...

10 29 Aug 2013
Antwoord van Patricia van den Boogaart

"Dat klopt. Op de Facebook pagina Zonnige, Nederlandse singles in Frankrijk zijn het…"

Patricia van den Boogaart heeft 29 Aug 2013 gereageerd op Even voorstellen dus ...

10 29 Aug 2013
Antwoord van Patricia van den Boogaart

"You go Wilma!   Eindelijk wat actie hier. :-)   Groeten Patricia"

Patricia van den Boogaart heeft 29 Aug 2013 gereageerd op Even voorstellen dus ...

10 29 Aug 2013
Antwoord van Patricia van den Boogaart

"Hoi Wilma, Wat een leuk verhaal! Lekker spontaan! Ik woonde 6 jaar in Frankrijk en…"

Patricia van den Boogaart heeft 23 Aug 2013 gereageerd op Even voorstellen dus ...

10 29 Aug 2013
Antwoord van Patricia van den Boogaart

"Hallo Herma, Wat leuk dit! Heb je buiten deze foto misschien nog een leuke link wel…"

Patricia van den Boogaart heeft 23 Aug 2013 gereageerd op cocktails en jazz

3 23 Aug 2013
Antwoord van Patricia van den Boogaart

"Wat een leuk initiatief! Het is ook de bedoeling dat wij dingen gaan organiseren maa…"

Patricia van den Boogaart heeft 7 Aug 2013 gereageerd op Actie op de vrijgezellen site

18 7 Aug 2013
Antwoord van Patricia van den Boogaart

"Hoi Igor, Bedankt voor je leuke reactie! We zijn inmiddels ook met een eigen Faceboo…"

Patricia van den Boogaart heeft 6 Aug 2013 gereageerd op Actie op de vrijgezellen site

18 7 Aug 2013
Antwoord van Patricia van den Boogaart

"Bedankt voor je reactie! Laat mij even weten waar je woonachtig bent en wat je evt w…"

Patricia van den Boogaart heeft 4 Aug 2013 gereageerd op Actie op de vrijgezellen site

18 7 Aug 2013
Antwoord van Patricia van den Boogaart

"Bedankt voor je reactie! Laat mij even weten waar je woonachtig bent en wat je evt w…"

Patricia van den Boogaart heeft 4 Aug 2013 gereageerd op Actie op de vrijgezellen site

18 7 Aug 2013
Antwoord van Patricia van den Boogaart

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden