Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

66 jarige weduwnaar, 1.80 hoog en ongeveer 100 kg zwaar, zou graag nog een humorvolle en liefdevolle dame ontmoeten om nog wat jaren gezellig door te brengen.

Bijzonderheden vertel ik graag onder het genot van een hapje en/of drankje

Tot ziens ??

HendrikJan

Weergaven: 257

Je kunt niet meer reageren op deze discussie.

Berichten in deze discussie

Het lijkt me handig / logisch om ook een paar van je eigen eigenschappen te noemen. Succes !

Ja, dat zou kunnen, Paula, ik heb dat met opzet niet gedaan omdat ik heel lang een publiek bekend figuur ben geweest in de Dordogne (in positieve zin) dus heel veel mensen kennen mij al. Bij een eerste kontakt blijkt al snel of er een kilik is of niet..............Dus voorlopig nog even à découvrir..:)

Dus eerst maar eens eerste blijk van interesse. Ben een aardige vent en niet uit op foute dingen. Eerlijkheid en respect zijn bijvoorbeeld sleutelwoorden......

Kijk, dat zijn al een paar eigenschappen zonder je id  te verhullen.

Ik bedoel natuurlijk onthullen.

Goede morgen, een publiek bekend figuur in de Dordogne.. dat wil al wat zeggen.. gelukkig is de Dordogne groot... ;-))))

Misschien toch handig enige van je interessen te vermelden ...

Ik ben Belgische vrouw , deze maand 64, creatief en ondernemend..teken met pastels, handwerk, lees geregeld, onderhoud van huis en grote tuin, de zorg voor een lieve golden retriever, en ben een dansliefhebster. Woon ook al gedurende jaren in de mooie Dordogne, rustig landelijk. Vlak bij Terrasson.

Het geluk zit vaak in een kleine hoek? ..Dus zoek niet te ver.’ Een babbel,  een koffietje.. kan al een moment van geluk betekenen, want uiteindelijk gaat het om het goed gevoel. 

Fijne dag verder

Gerda

Hallo HendrikJan,

Wat leuk om je bericht te lezen. Ik ben ook op zoek naar een liefdevolle vriendschap.

Sinds 2015 woon ik in de Dordogne en sinds een paar jaar aardig zuidelijk… maar het heet nog steeds Dordogne!

Ik heb een paar jaar geleden een séchoir à tabac gekocht en ben langzaamaan bezig (met hulp van mijn vrienden) met het bouwen van een huis erin; ondertussen woon ik nog steeds in mijn woonwagen die er ook in staat.

Ik ben net de grens van 60 gepasseerd…

Hoop iets van je te horen! Mijn e-mailadres is: mdroozen@outlook.com

Marjolijn

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden