Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Ik zoek iemand in mijn omgeving (postcodes 24160-24270-24420-24750) die mij, vooral 's winters, wil vergezellen naar een (privé) sauna, geen verplichtingen, geen kosten, alleen gezelligheid en warmte natuurlijk.

De eerlijkheid gebied me te vertellen dat ik geen single ben, ik ben al vele jaren gelukkig getrouwd en heb niet de minste behoefte daar een einde aan te maken.

De reden voor deze groep is omdat Anton me dat (ongeveer dwingend) heeft geadviseerd en aangezien deze groep niet openbaar is lijkt me dat inderdaad geen slecht idee.

Om overbodige reakties voor te zijn het volgende:
Nee, mijn lief gaat niet mee naar de sauna, ze kan niet goed tegen de warmte (70-75 graden).

Ja, mijn lief vind het zelfs goed dat ik met een andere vrouw naar de sauna ga aangezien dat goed voor mijn conditie is en het veiliger is om met z'n 2en te gaan dan alleen, gezelliger ook trouwens.

Nee, een openbare sauna is geen optie, we hebben hier alleen een gay sauna (ik niet dus) en die is nog niet schoon ook. De wekelijkse naturistische en gemengde middag blijkt libertin te zijn, ook geen optie.

In de hoop hier een gelijkgestemde te vinden, nationaliteit, leeftijd of huidskleur is van geen belang.

Warme groeten, Robert.

Weergaven: 145

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden