Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Cuisine forum (56)

← Terug naar Cuisine
Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Welke groenten voor Nasi en Bami

Goedenavond, Eerst mijn excuses als ik fouten maakt. Maar in ik ben half Nederlands maar ik woon sinds ik klein ben in Frankrijk. Ik spreek…

Begonnen door Estelle

5 20 Feb 2013
Antwoord van Mieke

pastinaakwijn

Ik maak al jaren wijn van paardenbloemen ( tja dat heet hier ook zo..vin pissenlit) Nu heb ik dit jaar heel veel pastinaakwortels en las he…

Begonnen door Jet

17 21 Jan 2013

Even voorstellen

Hier kunnen leden van deze groep zich even voorstellen. Welkom!

Begonnen door Frank

9 21 Jan 2013
Antwoord van nicolette

Sorbet van foi gras, een heerlijk voorgerecht

SORBET AU FOIE GRAS Dit is weer eens wat anders.  Je denkt  niet zo aan ijs op het bord als de winter nadert, maar maak het maar eens. Ik a…

Begonnen door Victor

2 23 Dec 2012
Antwoord van Centpattes

Dresdener Stollen

Dresdener Stollen   1             kg           bloem 150         gr            suiker   275         gr           boter 500         gr      …

Begonnen door Harry van Wees

17 20 Dec 2012
Antwoord van Harry van Wees

Rilelette aux deux Saumons

Rilelette  aux deux Saumons,   Recept van  Henriette 750         gr            verse zalm 150         gr            gerookte zalm 2        …

Begonnen door Harry van Wees

0 17 Dec 2012

Maak zelf frikandellen

Maak zelf frikandellen met goede ingrediënten 500 gr runder- of kalfsgehakt, zeer fijn gemalen  1 theelepeltje zout  1 mespunt peper  1 me…

Begonnen door Paul Subelack

4 17 Dec 2012
Antwoord van Harry van Wees

Vel van paprika's verwijderen

Wie heeft een handige methode om paprika's te ontvellen? Op kookprogramma's op de TV gaat het vaak verbluffend eenvoudig. Maar er wordt vaa…

Begonnen door Victor

2 16 Nov 2012
Antwoord van Kim Fok

Indonesische keuken

Goede morgen; Ik ben (al heel lang) op zoek naar Indische kruiden; weet iemand een online adres in Frankrijk? Bij voorbaat bedankt voor het…

Begonnen door Joyce van Willigen

13 9 Nov 2012
Antwoord van Joyce van Willigen

Mijn studie aan de hotelschool

Hallo allemaal! Ik ben Anique, 19 jaar en student aan de hotelschool in Talence (naast Bordeaux). Ik schrijf af en toe een artikel over mij…

Begonnen door Anique Van de Put

0 8 Nov 2012

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden