Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van haarklover (23)

Discussies waarop is gereageerd (19) Antwoorden Recente activiteiten

"Je maakt het niet makkelijk! Om te beginnen boterham: is dat tartine of sandwich ?…"

haarklover heeft 29 Okt 2010 gereageerd op Andere begrippen die moeilijk te vertalen zijn:

9 9 Nov 2010
Antwoord van Brittany

"schuifkaas is volgens mij de methode om met een plakje kaas van 2 cm breed een hele…"

haarklover heeft 29 Okt 2010 gereageerd op Andere begrippen die moeilijk te vertalen zijn:

9 9 Nov 2010
Antwoord van Brittany

""Accord de coalition" zou misschien eerder "regeerakkoord" dan "gedoogakkoord" kunne…"

haarklover heeft 27 Okt 2010 gereageerd op onvertaalbaar: "gedoogakkoord"

14 7 Nov 2010
Antwoord van Mouise

""pacte" klinkt inderdaad mooier dan "accord" omdat het mij aan "paix" denken doet.…"

haarklover heeft 27 Okt 2010 gereageerd op onvertaalbaar: "gedoogakkoord"

14 7 Nov 2010
Antwoord van Mouise

"Les enfants de la Liberté (Marc Lévy) ------------------------------------------- A…"

haarklover heeft 12 Sept 2010 gereageerd op leuke franse boeken

8 20 Sept 2010
Antwoord van Jeroen Sweijen

"Un long dimanche de fiançailles (Sébastian Japrisot) -------------------------------…"

haarklover heeft 12 Sept 2010 gereageerd op leuke franse boeken

8 20 Sept 2010
Antwoord van Jeroen Sweijen

"Ach ja, het ligt best voor de hand eigenlijk. Vroeger werden ook niet alle meervouds…"

haarklover heeft 9 Sept 2010 gereageerd op verwantschap tussen het frans en het nederlands

7 11 Sept 2010

"Oja, ik bedacht nog: com-prendre - be-grijpen"

haarklover heeft 9 Sept 2010 gereageerd op verwantschap tussen het frans en het nederlands

7 11 Sept 2010

"Inderdaad, in de renaissance wilden veel mensen het Frans verrijken met woorden die…"

haarklover heeft 9 Sept 2010 gereageerd op verwantschap tussen het frans en het nederlands

7 11 Sept 2010

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden