Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Toegegeven, hopelijk een knuppel in het hoenderhok !

Krijg steeds meldingen van nieuwe leden en verder gebeurd er helemaal nix hier, en dat met 244 of zo leden (waarvan de meesten gewoon een relatie hebben, trouwens)..

Dus benieuwd of er wat leven in de brouwerij te krijgen is ook al is dit niet echt een geschikte pagina voor dates lijkt me, alsof ik het weet !

Dus mijn voorstel is gewoon wat schrijven en reageren zoals de meesten dat doen op de hoofdpagina, of dat nu van de hak op de tak is maakt mij niet uit, dat "even voorstellen" lukt toch niet echt en is voor velen een drempel denk ik..dat kun je beter op je profielpagina doen (een leuke foto bv) of je Facebook link als je dat wil....maar andere ideeën zijn welkom !

Affijn, Bram, 51, Auvergne, mooiste plek op aarde, paard, hond, kippen..eigenwijs, realist, dromer.. en het alleen zijn en doen wat zat na 2 jaar... De rest is aan een leuke vrouw om verder uit te vinden !, kom maar op !

Gut heb ik het toch gedaan...voorstellen..

allée,reageer maar een eind weg, dat lijkt me het makkelijkste..ben benieuwd !

 

Weergaven: 2060

Berichten in deze discussie

Jammer...vorige keer had ik iets in Lyon geregeld, dat was voor alle deelnemers maximaal 300 km, maar dat ging uiteindelijk ook niet door....

Jammer Matty dat ik dat weekend in Nederland zit maar hoop dat ik de volgende keer van de partij kan zijn ver rijden vind ik niet erg en kan dan misschien nog iemand meenemen woon zelf in de aude tussen Narbonne en Carcassonne

groet maria voets

Leuk, Johanna... Ik heb ook twee camperplaatsen, ben niet lesbisch en inderdaad....er zijn weinig mannen die zich durven uitspreken hier. We wachten het af!

Hoi Matty en alle anderen, ik vind dit een hartstikke leuk initiatief. Ik doe graag mee. Het is voor mij zo'n 650 km tuffen, dus ik zal waarschijnlijk de lunch moeten missen.  Ik kom vanuit de Champagne via de route de soleil naar het zuiden afzakken met een minibusje (max 7 medepassagiers) en natuurlijk is het geen probleem om nog wat gezellen op te pikken. Een overnachting bij mij voor of achteraf voor meerijders is ook geen enkel probleem.

Ik ben benieuwd wat je aanbod gaat opleveren, groeten,

Leo

@johanna en anderen...ik heb slechts een paar reacties gekregen, twee mensen die wel willen en ook kunnen....dat is inderdaad een beetje mager.
Als het daarbij blijft laat ik het niet doorgaan. Dus een laatste keer de vraag: is er belangstelling voor een kennismakingsweekend of dag op 8 en 9 november bij mij op Le Tuilier?

Beslist Matty,

Ik zit te wachten op die mannen... 

We kennen elkaar Johanna, ik kan dit tegen jou dus wel zeggen, ik was er ook al, voor Leo, ook ik wil graag mijn gebeurtenissen delen, op 1 heb ik mij al gemeld, zonder respons gekregen te hebben, ja van Bram, is leuk natuurlijk, maar dat was niet de insteek, mss woont er niemand in mijn buurt, Frankrijk is nog al groot, maar je weet maar nooit.

Hallo, iedereen..leuke plannen, ik kan helaas niet in oktober of november..

Inderdaad, teleurstellend dat er zo weinig reacties komen, had hier ook wel rekening mee gehouden..het is blijkbaar niet anders...maar toch, het proberen waard..

Voor de mensen die het hier niet durven of vinden is er in diverse regio's en plaatsen een leuke site te vinden waar veel activiteiten ondernomen worden..en je wellicht beter terecht kunt.. zoek eens op "on va sortir" bij jou in de regio, erg leuk, veel te doen..eigenlijk wat ik als opzet bedoelde..mensen ontmoeten en iets organiseren..

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden