Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Cuisine forum (56)

← Terug naar Cuisine
Discussies Antwoorden Recente activiteiten

U gooit het lekkerste van de watermeloen weg!

Nou ja, het lekkerste is uiteraard het vruchtvlees, maar er is meer! Het is een voordeel als je zoals ik een Chinese schoondochter hebt. Da…

Begonnen door Victor

1 22 Jul 2013
Antwoord van Mieke

"Three Bitches" auberginesalade

Een heerlijke salade voor het warme weer van nu. Maar waarom die naam? Een van mijn kinderen herstelde van een ziekte en zijn vriendin en h…

Begonnen door Victor

6 15 Jul 2013
Antwoord van José

Bietjes

Toen onze kinderen laatst langs kwamen hadden wij een bietensalade gemaakt al voorgerecht. Dat gerecht werd begroet met de kreet: Dat luste…

Begonnen door Victor

0 10 Jul 2013

Confiture d'óignons

Vanavond gaan we weer naar de muziekfeesten in onze woonplaats. Een gezellige en sfeervolle boel is het altijd. Muziek en eten gaat goed sa…

Begonnen door Harry van Wees

2 22 Jun 2013
Antwoord van suzywong

Doe je voordeel met een komkommer!!

Doe je voordeel met een komkommer!!     Een oud gezegde is: “ je moet het ijzer smeden als het heet is” dus in dit verband vertel ik u De k…

Begonnen door Hans van Bommel

5 21 Mei 2013
Antwoord van Harry van Wees

Versuiker de asperges eens!

Een hele andere manier om asperges te eten. U kunt het beste groene asperges nemen. Snij de harde achterkanten eraf en gooi die weg. Snij d…

Begonnen door Victor

1 21 Mei 2013
Antwoord van Ada

Vlierbeswijn recept en andere wijn recepten

Misschien wel een leuk idee om dit jaar eens vlierwijn te maken, heerlijk zacht en de vlier staat overal. denk er wel om dat je de bessen v…

Begonnen door Ada

15 17 Mei 2013
Antwoord van Ada

Koffie likeur

Kahlua of wel koffie likeur. Jaren geleden schonk mijn lief me voor het eerst Kahlua, wonende in Mexico is dat natuurlijk wel verplichte ko…

Begonnen door Cornelis Robat

0 21 Apr 2013

Worteltjes haute cuisine?

Er zullen maar weinig mensen zijn die worteltjes met een elegante maaltijd associeren. Vandaar een bereidingswijze die daar wel voor zorgt.…

Begonnen door Victor

2 9 Apr 2013
Antwoord van Ada

Mescolanza Mexicano

Benodigdheden voor 4 personen   5oo gram runder gehakt 2 grote uien 1 theelepel paprika poeder 1 theelepel kerrie 3 blaadjes laurier 3 tene…

Begonnen door Hans van Bommel

3 28 Feb 2013
Antwoord van Cornelis Robat

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden