Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van evelien hiltermann (27)

Discussies waarop is gereageerd (21) Antwoorden Recente activiteiten

"En wanneer jullie allebei echt goed wakker zijn, mogen jullie ook nog een s achter "…"

evelien hiltermann heeft 1 Feb 2014 gereageerd op Een e of es toevoegen bij verbuigingen werkwoorden

4 6 Apr 2014
Antwoord van Rob van Merm

"Ja, ik ben als 16-jarige in de Hérault in een collège terecht gekomen, met als enige…"

evelien hiltermann heeft 11 Nov 2013 gereageerd op De stomme 'e' wordt in de Hérault WEL uitgesproken..!

4 19 Feb 2014
Antwoord van Robert van Elven

"Voor mij is het meest gebruikte woord voor klootzak "connard"; "enculé" en "enfoiré"…"

evelien hiltermann heeft 23 Mei 2013 gereageerd op Een klootzak is een "con"

29 24 Mei 2013
Antwoord van Robert van Elven

"Dank je, Victor ! Maar ik ben er nog niet helemaal klaar mee; mijn engels is niet go…"

evelien hiltermann heeft 23 Mei 2013 gereageerd op De subjonctif wordt vaak slecht uitgelegd.

12 30 Mei 2013
Antwoord van Brittany

"Wel, naar mijn idee is "nulles" vrouwlijk; als je het over mannen hebt zeg je "les n…"

evelien hiltermann heeft 23 Mei 2013 gereageerd op De subjonctif wordt vaak slecht uitgelegd.

12 30 Mei 2013
Antwoord van Brittany

"Beste Victor, waarom " le subjonctif pour les nulles " , zijn alleen vrouwen slecht…"

evelien hiltermann heeft 23 Mei 2013 gereageerd op De subjonctif wordt vaak slecht uitgelegd.

12 30 Mei 2013
Antwoord van Brittany

"Ja lastig uit te spreken, maar als je het goed wilt schrijven moet er een s achter "…"

evelien hiltermann heeft 20 Mei 2013 gereageerd op de klinkers op het einde van een woord en meer

21 22 Mei 2013
Antwoord van Brittany

"Naar mijn gevoel betekent "avoir un (petit) vélo dans la tête" eerder getikt zijn, d…"

evelien hiltermann heeft 10 Mei 2013 gereageerd op Waar komen die Franse gezegdes vandaan?

3 10 Mei 2013
Antwoord van evelien hiltermann

"Ja, dat doet mij denken aan mijn moeder destijds, in 1978, bij de les EHBO , voor he…"

evelien hiltermann heeft 8 Mei 2013 gereageerd op de klinkers op het einde van een woord en meer

21 22 Mei 2013
Antwoord van Brittany

"De fransen vallen niet graag dood zij zeggen : "je me fais curé, si....'"

evelien hiltermann heeft 8 Mei 2013 gereageerd op Doodvallen

4 8 Mei 2013
Antwoord van evelien hiltermann

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden